Alla inlägg under april 2008

yo

Av Jesper - 30 april 2008 13:16

tjaaa, skönt med lov (tills måndag). hehe inge läxa över lovet! imorn ska jag till thailand och sova över YAY YO. ska köpa massa roliga saker och uppgradera min cp sega datorn så det blir räzer. hehe ikväll ska jag ner på stan eller köra boxning matcher tror jag, vi skulle skata men sen kom fitt regnet.


black sabbath - children of the grave 


hehe sushi är gott när man är .. hungrig :O 

yao

Av Jesper - 29 april 2008 18:23

läggdags snart :(! idag har jag typ inte gjort ett piss förutom att dega hos frans och sen var jag på tennis träning! imorgon är sista dagen i veckan :)! hehe blir skaaaaate Yo. nu ska vi filma fett mycket så vi kan dra ihop våra parts!


Poison - nothing but a good time


hehe i bali så åt jag upp alla andras mat för att dom äter så lite här i asien.

Av Jesper - 28 april 2008 15:16

hehe idag var jag sam och frans och skatade igen, lite nya klipp till min part, inge snyggt dock!  sen ikväll åkte vi till sourya käkade nudlar och chillade på hans balkong. nu ska jag kolla på Cuplings! det ska tydligen vara roligt. hehe hare så bra.


btw dagens låt är  The clash - londons burning

Av Jesper - 27 april 2008 17:53

Tjaa, idag har jag skatat. Vi har filmat lite osv till nya filmen. A stupid lao people production kanske? Nån som har tips på lite sköna låtar till skate?

la iafl en ganska sketch bs heelfip utför en hopp formad sak. hehe förövrigt har dagen varit chill, gjort klart engelskan osv. Fick just reda på att jag är ledig på torsdag och fredag, och att jag och frans ska till Udon tani (thailand) och sova över! blir cleant


Dagens låt Jack johnson - hope



koola hip hoppare

Av Jesper - 26 april 2008 19:17

fyfan vad nyttig helg :) inte varit ute en ända kväll! idag fick jag 200kr till för att fota på en "Gala". hehe fotade typ inte ett piss jag bara dansade runt på golvet till KLUSTAFUNK skönaste bandet från laos! hehe dom kastade ut massa roliga saker, ett barn fångade ett klistärmärke fast jag ryckte det från henne :). så nu ska jag sätta det på moppen! hehe träffade frans och sam påvägen hem dom hade varit på Hare and hound och var något packade ;P, dom hängde med nån svensk kille med långt skägg. Iafl idag fick jag ha på min kostym, Jävligt nöjd altså. nu ska jag äta nåt gott (indisk mat tror jag)

herrrråw


dagens låt (idag DAGENS BAND) är KLUSTAFUNK http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=165772972 massa sköna låtar där


hehe godnatt 


   
Av Jesper - 25 april 2008 19:33

200kr rikare nu altså! fett värt. imorn får jag väll hitta nå kul att spendera dom på! hehe inge utgång för mig ikväll, funderar på att slagga nu.

mamma och pappa är på nån fest och har int ekommit hem än heller.

hahaha pinsam sak föresten :D vi har 2 personer som bor hos oss (australienare) typ över några dagar och när jag komm hem (typ12) så skrek jag typ hur högt som helst HALÅÅÅÅÅÅ så jag råkade väcka dom haha ;D. 


Bad religion - infected


hehe saknar sommaren och alla på bilden + Mika!

hoppas sommar 08 blir lika bra! 

Av Jesper - 25 april 2008 15:59

hehe sabbad fredag kväll, sitter barnvakt! fast jag lär ju dra in lite cash så jag kan ha kul imorn :). haha kidsen är iafl sköna!! dom sover redan, jag har tänkt på att gå ut och köra lite radio styrd bil eller nåt, fast är för tjock! jag fick en gratis pizza av familjen (min svenska/matte lärare) fett nöjd.


Lyssnar på massa sköna guns n roses låtar som min lärare hadde

hehe nu ska jag göra nåt annat ett tag

pusshej 

Av Jesper - 24 april 2008 17:28

hehe nu är klockan 11:20 typ, ska försöka ta mig i säng snart så jag är pigg för engångs skull! Nu funderar jag på att börja spela rugby för det finns tydligen ett lag här, Frans hade varit på en träning idag och sa att det var kul! Idag har jag chillat med frans efter skolan (vi stekte kött och spelade tvspel.)


dagens låt kommer här under iafl!


Ray Charles - Hit The Road Jack

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards