Alla inlägg den 8 maj 2008

yo

Av Jesper - 8 maj 2008 18:05

skojjade bara i förra inlägget (tror jag)

klart jag ska fortsätta.


tjaa iafl, idag har jag svettats och byggt på våran wallride som ska bli klar tills onsdag har vi planerat! imorn ska det jobbas efter skolan. är sugen på att gå ut imorgon (det är fan fredag), eftersom att det var ett tag sen jag var "ut ut" typ på nattklubb eller nåt.

aja ska försöka slagga snart he-he


dagens band blir www.myspace.com/wintergreen 

ni kommer få stånd så bra som dom är.


förövrigt MEETAAAAAAL.

Av Jesper - 8 maj 2008 18:05

skojjade bara i förra inlägget (tror jag)

klart jag ska fortsätta.


tjaa iafl, idag har jag svettats och byggt på våran wallride som ska bli klar tills onsdag har vi planerat! imorn ska det jobbas efter skolan. är sugen på att gå ut imorgon (det är fan fredag), eftersom att det var ett tag sen jag var "ut ut" typ på nattklubb eller nåt.

aja ska försöka slagga snart he-he


dagens band blir www.myspace.com/wintergreen 

ni kommer få stånd så bra som dom är.


förövrigt MEETAAAAAAL.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards